Sef Departament Financiar Contabilitate

    Full Time

    Bucuresti

    Senior

    Sef Departament Financiar Contabilitate

    Ne marim echipa! Suntem in cautarea unui Sef department Financiar Contabilitate care asigura contabilizarea corecta, completa si eficienta a tuturor tranzactiilor economice, intocmirea corecta si completa a situatiilor financiare si functionarea eficienta a departamentului conform celor mai inalte standarde profesionale. Totodata,  Seful departamentului va contribui la eficientizarea si sporirea eficacitatii functiei financiare in sens larg si va fi un business partner al conducerii si a structurilor companiei, cu privire la toate aspectele economice, contabile si fiscale.

    Seful departamentului Financiar Contabil are in echipa doi contabili cu vasta experienta in domeniu, lucreaza in doua sisteme de contabilitate (Saga si Ciel) si este responsabil atat pentru raportarile financiare ale SAI Certinvest, fondurilor de investitii, cat si ale companiilor afiliate grupului. Ne dorim un coleg care, pe langa competentele profesionale cerute, sa se poata integra in cultura noastra organizationala si sa dovedeasca flexibilitate, spirit de echipa si deschidere catre o abordare eficienta si moderna a provocarilor pietei de capital.

    Descrierea rolului

    1. Conducerea departamentului, contabilitatea companiei, taxe si impozite  

    • Intocmeste situatiile financiare si raspunde pentru corectitudinea si completitudinea acestora;
    • Supervizeaza si asigura respectarea principiilor contabile si fiscale si imbunatateste si dezvolta politici si proceduri interne eficiente in acest sens;
    • Asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii;
    • Organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii;
    • Stabileste si contabilizeaza preturile de transfer cu entitati afiliate;
    • Organizeaza, supervizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
    • Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
    • Ofera asistenta pe parcursul procesului de audit financiar;
    • Raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
    • Raspunde de aspectele si obligatiile fiscale, contabilizarea taxelor si impozitelor si intocmirea rapoartelor si declaratiilor aferente acestora;

    2. Trezorerie

    • Intocmeste situatiile referitoare la nivelul fondurilor proprii conform cerintelor ASF;
    • Asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului;
    • Raspunde de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar;
    • Supervizeaza fluxul platilor;
    • Raspunde de stabilirea corecta a documentelor intocmite cu privire la salarizare, diurne si alte cheltuieli, cat si de circuitul lor in cadrul societatii;

    3. Raportare interna si procesul de planificare si bugetare

    • Participa la dezvoltarea, imbunatatirea si derularea procesul de planificare si bugetare;
    • Participa la dezvoltarea si imbunatatirea proceselor si fluxurilor de date si intocmirea rapoartelor interne;
    • Participa la eficientizarea si dezvoltarea sistemului informatic al companiei (ERP);
    • Efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta in consiliul de administratie si, respectiv, adunarii generale a actionarilor;

    4. Consiliere / Business Partner

    • Informeaza proactiv si consiliaza conducerea si structurile companiei cu privire la toate aspectele economice, contabile si fiscal;
    • Propune proactiv imbunatatiri si eficientizari cu privire la metodele si procesele de contabilizare si inchiderea situatiilor financiare;

    Competente

    • Minimum 7 ani experienta in finante corporative. Experienta de lucru in managementul investitiilor, asigurarilor sau bancar constituie un avantaj important
    • Cunoasterea RAS si IFRS;
    • Disponibilitatea de a dezvolta strategii, de a implementa procese si de a desfasura activitatile specifice;
    • Intelegerea instrumentelor financiare si a pietelor;
    • Experienta in fondul de contabilitate reprezinta un plus;
    • Experienta in cele mai bune practici pentru gestionarea numerarului;
    • Metode de analiza si prognoza a datelor reprezinta un plus.

    Studii

    • Diploma de licenta in administrarea afacerilor, finante sau economie.
    • CECCAR
    • ACCA e un avantaj

    Beneficii

    • Pachet salarial competitiv;
    • Abonament la o rețea privată de sănătate, extins pentru întreaga familie;
    • Tichete de masă;
    • Zile de concediu suplimentare, în funcție de vechimea în muncă, conform cadrului legal;
    • Access gratuit la sala de sport in incinta cladirii (2 ori/saptamana) cu trainer personal certificat.