Skip to main content

Director Administrare Risc

    Full Time

    Bucuresti

    Senior

    Director Administrare Risc

    Directorul departamentului de administrare a riscurilor coordoneaza acest departament, in vederea identificarii, evaluarii si monitorizarii profilului de risc al fondurilor si companiei. Totodata, asigura respectarea normativelor interne si a procedurilor de lucru aferente. In calitate de director al departamentului de administrare a riscurilor, persoana responsabila va identifica urmatoarele tipuri de riscuri: de investitii, de credit, de piata, operational, reputational. O alta atributie va fi dezvoltarea sistemelor de stabilire a preturilor pentru risc.

    RESPONSABILITATI

    • Supravegherea functiei de risc;
    • Conducerea functiei de risc, ca un partener pentru business, sustinand aspiratiile de crestere si mentinerea unei discipline de risc pentru a atinge obiectivele strategice
    • Instruirea si coordonarea membrilor departamentului de administrare a riscului;
    • Identificarea timpurie a riscurilor si elaborarea strategiilor de reducere a riscurilor;
    • Implementarea unui cadru riguros de risc operational cu controale de risc potrivite pentru operatiunile efectuate;
    • Monitorizarea eficientei implementarii strategiei si politicilor de risc;
    • Gestionarea relatiilor – cheie cu auditorul si reglementatorul;
    • Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate.

    CERINTELE POSTULUI

    • 5 ani de experienta in industria de servicii financiare;
    • 3 ani de experienta in administrarea riscului;
    • Studii superioare – profil economic;
    • Certificari internationale (PRM / FRM, ACCA, CFA, CAIA) sau cursuri de specialitate in domeniul administrarii riscului constituie un avantaj;
    • Abilitatea de a intelege implicatiile si interdependentele pietelor financiare la nivel strategic si ca linie de business;
    • Competenta profesionala prin care sa identifice solutii referitoare la masurile de risc potrivite, procesele de risc, monitorizarea si gestionarea riscului;
    • Cunostinte dovedite despre valoarea la risc (Value at Risk);
    • Gândire analitica, proactiva si centrata pe rezultate;
    • Bune abilitati de comunicare si abilitati dovedite de rezolvare a problemelor.

    BENEFICII

    • Salariu competitiv;
    • Abonament la o retea privata de sanatate pentru intreaga familie;
    • Tichete de masa;
    • Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca, conform cadrului legal.