Full Time
Bucuresti
Senior
Director Administrare Risc
Directorul departamentului de administrare a riscurilor coordoneaza acest departament, in vederea identificarii, evaluarii si monitorizarii profilului de risc al fondurilor si companiei. Totodata, asigura respectarea normativelor interne si a procedurilor de lucru aferente. In calitate de director al departamentului de administrare a riscurilor, persoana responsabila va identifica urmatoarele tipuri de riscuri: de investitii, de credit, de piata, operational, reputational. O alta atributie va fi dezvoltarea sistemelor de stabilire a preturilor pentru risc.
RESPONSABILITATI
- Supravegherea functiei de risc;
- Conducerea functiei de risc, ca un partener pentru business, sustinand aspiratiile de crestere si mentinerea unei discipline de risc pentru a atinge obiectivele strategice
- Instruirea si coordonarea membrilor departamentului de administrare a riscului;
- Identificarea timpurie a riscurilor si elaborarea strategiilor de reducere a riscurilor;
- Implementarea unui cadru riguros de risc operational cu controale de risc potrivite pentru operatiunile efectuate;
- Monitorizarea eficientei implementarii strategiei si politicilor de risc;
- Gestionarea relatiilor – cheie cu auditorul si reglementatorul;
- Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate.
CERINTELE POSTULUI
- 5 ani de experienta in industria de servicii financiare;
- 3 ani de experienta in administrarea riscului;
- Studii superioare – profil economic;
- Certificari internationale (PRM / FRM, ACCA, CFA, CAIA) sau cursuri de specialitate in domeniul administrarii riscului constituie un avantaj;
- Abilitatea de a intelege implicatiile si interdependentele pietelor financiare la nivel strategic si ca linie de business;
- Competenta profesionala prin care sa identifice solutii referitoare la masurile de risc potrivite, procesele de risc, monitorizarea si gestionarea riscului;
- Cunostinte dovedite despre valoarea la risc (Value at Risk);
- Gândire analitica, proactiva si centrata pe rezultate;
- Bune abilitati de comunicare si abilitati dovedite de rezolvare a problemelor.
BENEFICII
- Salariu competitiv;
- Abonament la o retea privata de sanatate pentru intreaga familie;
- Tichete de masa;
- Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca, conform cadrului legal.